FAQ

Na wizytę można umówić się, kontaktując się z nami telefonicznie lub za pośrednictwem wiadomości e-mail. Zapraszamy również bezpośrednio do naszej siedziby na ul. Dąbrowszczaków 1 w Gdańsku. Zaznaczamy, że wizyta w naszej siedzibie nie jest równoznaczna z natychmiastowym przyjęciem pojazdu, ponieważ obsługujemy według kolejności zgłoszenia. Dlatego prosimy o wcześniejsze zarezerwowanie terminu.

Nie istnieje żadna reguła. Czas oczekiwania zależy od ilości i rodzaju usług, które aktualnie realizujemy, a także od stopnia skomplikowania problemu, z jakim klient się do nas zgłasza. Dlatego czas oczekiwania może wynosić kilka godzin, kilka dni, a czasem nawet tydzień. Zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia terminu.

Wszystkie informacje dotyczące czasu pracy warsztatu znajdą Państwo w prawym górnym rogu naszej witryny. Aktualne godziny pracy: pon. – pt. 7:00-20:00 oraz sob. 7:00-14:00.

Oferujemy pełen zakres napraw samochodów różnych marek, a ceny zależą m.in. od zastosowanych rozwiązań konstrukcyjnych, dlatego w celu uzyskania wyceny usługi prosimy o bezpośredni kontakt z serwisem.

Zapewniamy 1 rok gwarancji na każdą wykonaną usługę. Mamy prawo odmówić udzielenia gwarancji, jeśli klient nie zastosuje się do naszych zaleceń lub nie wyrazi zgody na przeprowadzenie ważnych czynności serwisowych.

W takiej sytuacji należy umówić spotkanie w naszej stacji kontroli pojazdów i wykonać badanie techniczne. Otrzymają Państwo zaświadczenie, które trzeba zanieść do Wydziału Komunikacji Urzędu Miejskiego i zgłosić tam konieczność wymiany dowodu. Zgłoszenia należy dokonać w ciągu 30 dni. Przy wymianie dowodu rejestracyjnego potrzeba jest karta pojazdu (czerwona książeczka), jeżeli został wydana. Informacja o karcie figuruje w dowodzie rejestracyjnym pod pozycją: nr karty pojazdu.

Serwis klimatyzacji powinien być wykonywany raz w doku.
 
Odgrzybianie klimatyzacji powinno być przeprowadzane co pół roku z równoczesną wymianą filtra kabinowego.
W zależności wymogów silnika i dostosowanych do niego zaleceń zgodnie z tabelami specyfikacji. Podczas wizyty u nas klient otrzymuje informację o cyklu wymiany.